Regnig måndag

Allmänt / Permalink / 0
Efter en helt fantastisk helg i Algonquin Park så vaknade jag verkligen med en tillbaka-till-verkligheten känsla i morse. Lägg till ett konstant regnande och massor med plugg idag och den typiska tunga måndagen är ett faktum. Men jag överlevde dagen och tog mig dessutom till Running Club och sprang i ösregn tidigare ikväll. På torsdag är det deadline för min första uppsats, i International law. Den ska inte vara speciellt lång och det är en av mina favoritkurser, så det känns inte alltför jobbigt, men det ska ju göras! När helgerna är fullspäckade av roliga saker är det lätt att förtränga plugget och då kommer måndagen lite som en chock varje vecka. Men jag tar gärna mer plugg i veckorna så länge helgerna är lediga, särskilt när helgerna är så bra som denna har varit! Fantastisk natur, konstant solsken och framförallt ett otroligt härligt resesällskap gjorde helgens roadtripp/hajk/kanotresa/camping till en av de bästa helgerna på länge. Jag lovar en fullständig redogörelse senare i veckan när alla bilder är delade i vår dropbox, men så länge kan ni få några bilder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var längesen jag andades så mycket skogsluft som jag gjort denna helgen. Idag har jag lite träningsvärk i armarna och en något öm rumpa efter totalt ungefär 6 timmars paddlande under helgen - en väldigt härlig känsla.
 
Puss & kram!
Till top